mandag 25. januar 2010

Å halde på med prosjektarbeid er kjekt og lærerikt!

For at prosjektarbeid skal fungere må læraren ha god styring på klassa og ha klare og vel formulerte mål med arbeidet.

Prosjektarbeid blir definert slik: Et problemorientert, tidsavgrenset, resultatrettet, samarbeidsbasert,

engangsarbeid. (Andersen og Schwencke, 2001 s.11)
 
Ein deler prosjektarbeid inn i fleire fasar. Det viktigaste blir å finne eit tema og avgrense dette. Vidare blir det viktig å jobbe fram ei problemstilling som svarar til oppgåveteksta og som ein etter at avgrensinga er bra nok ,kan lage eit produktmål ut av. Det som blir viktig er at problemformuleringa ikkje blir for stor. At den krever for mykje av oss. Eit lite ord i formuleringa som kan velte stort lass, som han sa eksamenssensoren. Til dømes dersom vi skriv skal istadenfor kan. Å bruke skal vil sette eit mykje større krav til oss studentar.
 
Anna døme:
 
En podcast som gjennom dramatiske virkemiddel, skal øke forståelsen for behovet for mediedanning hos lærere på grunnskolens mellomtrinn
 
En podcast som gjennom dramatiske virkemiddel, kan øke forståelsen for behovet for mediedanning hos lærere på grunnskolens mellomtrinn.
 
Desse problemstillingane er veldig like, men det eine ordet gjer at krav til fagleg kompetanse er mykje, mykje større i den fyrste formuleringa enn i den andre.
 
Til slutt vil eg berre seie at eg gledar meg til å byrje med prosjektarbeid på DKL 104! :)
 
-Rune Haugen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar