søndag 17. januar 2010

Sosiale medier - mogleheit eller problem?

Elevar veks i dag opp i eit samfunn der det å møte andre mennesker gjennom sosiale medier som til dømes MNS og Facebook er meir vanleg enn det meste anna. Eg kan med ein gong seie at eg bruker mykje tid på sosiale medier. Eg er ein stor fan av nettstaden Facebook og er innom her fleire gongar for dag for å tilfredstille nysgjerrigheita mi.

Ei utfordring slik eg ser det er at internett opnar ei verd for unge mennesker som dei ikkje klarer å begernse sjølve. Det er faktisk slik at det kan vere meir farleg for eit barn å ferdast på internett åleine enn til dømes å vere ute på eit diskotek. Slik eg ser det har heimen det største ansvaret når det gjeld å lære opp ungane sine til å "kjøre" forsiktig på nettet. Skulen si rolle slik eg ser det er å byggje vidare på det arbeidet foreldra til borna skal ha byrja på.

Det finnast fleire ulike lenkjer som både foreldre, lærarar og borna sjølve kan gå inn på for lære seg køyrereglar på internett. Her kjem eg med nokon døme.:

http://www.nettvett.no/

www.reddbarna.no./nettvett

Her kan ein finne informasjon om alt frå spel, chatting til ulike virusprogram.

Sjølv om sosiale medier byr på ein del utfordringar, som igjen kan gi born ulike problem, er sosiale medier eit nyttig verkty i undervisninga. Elevar kan samarbeide gjennom program som google.docs og facebook.

-Rune

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar