1. Korleis kan lærarutdanninga påverke utviklinga?
Ved å bruke digitale verkty i mykje større grad en det som er tilfelle no. Foreleserane må vise døme på korleis ein kan nytte digitale verkty i ein undervisningssituasjon. Dei kan også la oss studentar få gjennomføre undervisningsopplegga. På denne måten får vi studentar sjå korleis IKT i undervisninga kan vere med på å gjere bruk av digitale verkty meningsfull for elevane.
2.Kvifor har/har ikkje lærarutdanninga eit ansvar her?
Lærarutdanninga har sjølvsagt eit ansvar her. Det er i denne instutisjonen at lærarane for framtida skal formast og IKT vil berre bli viktigare og viktigare framover. Det er som med lærarutdanninga som med alt anna, dei må følgje med i tida.
Korleis bør dette påverke innhaldet i den nye grunnlærarutdanninga?
I de nye grunnlærerutdanningen vil studentane få moglegheit til å spesialisere seg på enten barnetrinnet/mellomtrinnet eller mellomtrinnet/ungdomstrinnet. Dette gjer at ein som forelesar i dei ulike faga kan gi opplæring til studentane utifrå kva årstrinn dei spesialiserar seg på. Og at ein som forelesar integrerer IKT enda meir enn i dag blir viktig, og kanskje enda viktigare blir det å tilpasse denne "IKT-opplæringa" til dei ulike trinna. At dei studentane som vel å spesialisere seg på mellomtrinn/ungdomstrinn får ei opplæring i bruk av IKT som passer til nettopp mellomsteget/ungdomstrinnet.
-Rune H
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar