tirsdag 17. november 2009

Bruke lyd i undervisninga - er det noko for meg?

Svaret på overskrifta kan eg etter å ha jobba med lyd, både i form av å lese leksjonar å skrive oppgåve, svara definitivt JA på. For det fyrste, vil det å bruke lyd i undervisninga gi læraren moglegheit til å tilpasse undervisninga i større grad enn dersom han vel å ikkje bruke det. Elevar har som kjent forskjellege innlæringsstilar og nokon elevar lærer best auditivt. Altså dei lærer best når dei høyrer ting. Læraren kan til dømes lese inn tavlenotat på ei lydfil og gi eleven før timen startar. Dette var eit enkelt døme. Det finnst mykje fleire og det å bruke lyd vil føre til at læraren "møter" fleire elevar.

Vidare vil bruk av lyd vere ein veldig god måte å variere undervisninga og gi elevane nye utfordringar. Elevane som til dømes skal lese inn noko på datamaskina må vere beviste sine mottakarar og på denne måten få øving i å takle ulike munnlege situasjoner.

Ein anna ting er at dersom lyd blir brukt i samanheng med digitale mapper kan eleven til dømes fylgje leseutviklinga si. Han eller ho får oppleve framgangen dei har og på denne måten få ei kjensle av meistring som igjen fører til at dei ser at bruken av lyd gir meirverdi.

-Rune

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar